vineri, 30 ianuarie 2009

you are 2 sweet 4 rock'n'roll

Cand eram mica obishnuiam sa stau foarte mult pe balcon si sa ma uit la sora mea cum deseneaza. Desena mereu un om format din cateva liniutze, o casa formata din liniutze multe shi 2 flori. Era acelasi desen pe care imi doream sa-l inteleg. In schimb, azi mi-am dat seama ca daca mi-ai da o foaie de hartie tot acelashi desen l-as face; nimic complex dar care sa ma faca sa retraiesc acelashi "bing-bong" din copilaria mea. Ceea ce imi placea foarte mult erau floricelele alea care erau mult mai mari decat casa uneori:) shi pe atunci mi se parea chiar normal k o floare sa fie mult mai mare decat lumea ei d acolo:).
Mie pe atunci imi placea foarte mult sa desenez nori shi sa-i fac mov, si shtiu k ii numeam "furtuna" si ii desenam k pe o vata de zahar, erau imensi cat floricelele ei. De cele mai multe ori, daca pictam asta ii "implantam" desenul meu peste desenul ei shi totul iesea un amalgam de obiecte poate fara nicio semnificatie, dar in schimb eu ma distram teribil.
Ma enerva nespus de mult cand Lidia nu vroia sa faca trenuletzul cu mine atunci cand mama facea curat. Hai sa iti zic cum;)) mama obishnuia sa ridice toate cele 4 scaune in pat shi sa le aseze vertical astfel incat eu eram intotdeauna conducatorul shi ma bagam cumva in primul scaun iar ea statea in ultimul scaun:) doamne ce ne mai distram.
Lidia e cel mai frumos lucru pe care l-am cunoscut vreodata!
(dupa Shobo)
..........................................................................................................................................................................

Un comentariu:

  1. normal ca e cel mai frumos lucru pe care l-ai cunoscut vreodata...e sora ta si o iubesti mult mult de tot chiar daca uneori iti vine s-o bati, s-o dai afara din casa sau s-o spui lu mama;;)shi ea te iubeshte pe tine, chiar daca uneori ii vine sa te bata, sa te dea afara din casa sau sa te spuna lu mama:) shi tot amalgamul ala in desene reprezenta lumea voastra...si nu trebuia s-o inteleaga nimeni, nici macar voi, pentru ca era modul vostru de a comunica si de a va completa reciproc...d'asta v-am invidiat intotdeauna...pentru ca eu nu am o sora cu care sa ma completez sau cu care sa fac trenuletul...va iubesc!

    RăspundețiȘtergere