luni, 12 ianuarie 2009

e doar o bunica poti sa o fentezi

E doar o perna:)de care nu te poti dezlipi. Am rupt-o si ne-am batut cu ea, ti-am cumparat alta in forma de inima, mov, dar ai refuzat-o, ai aruncat-o, si era mai frumoasa decat perna pe care stateai tu de 20 de ani. De ziua ta ti-am desenat o perna si nici nu ai observat asta, pentru ca ea era deja acolo( probabil ca acest gest nici nu ti-l reaminteshti,pentru ca vroiai sa vezi dak noul astenut cu stumfi l-am rupt atunci knd ne-am batut cu ea).
Ea te cunoaste mai bine decat mine pentru ca ti-a tinut de cald in acele nopti knd mie imi era frig.Ma enerveaza!!
Dar ma enerveaza cumplit!
Mi-as fi dorit sa mananci ciocolata inainte de culcare, sa asculti muzica pana dimineata, sa nu ma mai dezveleshti astfel incat sa te speriu noaptea:)) . Preferam sa imi canti vama veche in aceea seara in loc sa imi canti vama veche cu ea in brate!
.
(nimic din acesta poveste nu se potrivsehte cu realitatea, ce baiat de 21 de ani si-ar mai sacrifica 20 de ani din viata dormind cu o perna? )

2 comentarii:

  1. shtiu eu unul kre doarme cu o perna de 20 de ani...dar e doar o bunica, potzi s-o fentezi;;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Orice baiat cu dureri de inima.
    Orice baiat cu fluturasi in stomac.
    Orice baiat ce s-ar sufoca cu ganduri si sentimente undeva la mijlocul drumului dintre abdomen si esofag.

    RăspundețiȘtergere