duminică, 25 ianuarie 2009

doar 5 minute si un an

Azi am avut o zi oribila! Nu as prefera sa incep asa dar niciodata nu m-am simtit ca astazi.
A venit nr 0225 in casa mea!
Era chiar el..nu as putea sa fiu ridicola...dar l-am vazut shi chiar am stat de vorba.
Intotdeauna i-am simtit lipsa, intotdeauna am crezut ca el este singurul care ma poate face fericita si intotdeauna mi-as fi dorit ca eu sa ii fiu alaturi!
Mi-as putea imagina altfel viata cu el..dar si fara.
M-as putea considera in fiecare zi o pata ..de orice!
Nu mi-as mai dori altceva decat sa fiu zarita de...nr 0225.
Acum in schimb ii simt lipsa, de parca nici macar nu imi apartine.Il pot intalni in fiecare moment alaturi de mine si chiar e acolo; ii pot vorbi deschis chiar daca el nu-mi va raspunde niciodata.
Mereu voi incerca sa fiu acolo..sa am grija de el chiar si atunci cand se supara si fuge. Fuge de fiecare data cam 1444 de kilomentri si atat de repede incat in fiecare moment il simt tot mai aproape.
Si el vrea sa ramana in aceasta zi cu mine pentru totdeauna!
.........................................................................................................
Tocmai l-am implorat sa plece, rugandu-ma sa nu-l mai sun niciodata!
..........................................................................................................................
O sa incerc sa te iubesc si altfel!


( Azi sunt din ce in ce mai fericita....)

Un comentariu:

  1. el te iubeshte...shi u il iubeshti pe el...shi poate ca intotdeauna va ramane cel care ar fi putut sa te faca fericita...cu toate astea, it wasn't meant to be...tu aici, el acolo...niciodata...VOI...though, don't lose hope my kid...u never know what life has prepared for you...te iubesc...xoxo (GG)

    RăspundețiȘtergere