sâmbătă, 10 ianuarie 2009

imi doresc o bara!

Sambata dimineata,am chef sa fumez o tigara,sa ascult muzica,shi sa beau cafea!In fiecare dimineata ma uit pe fereastra,dar azi cand m-am trezit si simteam ca aveam nevoie de altceva,asa ca mi-am dorit sa imi incep ziua dansand si desenand:)(am desenat un fluturas care intetionez sa mi-l tatuez).Mereu zambesc,mi s-a spus ca atunci cand o sa ma fac mare lumea o sa creada ca am fost facuta pentru asta,dar eu m-am incapatanat sa cred ca pot sa cresc shi mai mare de atat,asa ca m-am apucat sa ma autoanalizez.Ma autoanalizez prea mult si cateodata obosesc.Dar in dimineata asta de sambata nimeni nu oboseshte:) si nimeni nu se mai grabeshte.Urasc ca lumea sa alerge iar eu sa uit ca trebuie sa fac acelashi lucru.
Imi e dor de ceva in dimineata asta de sambata,imi e dor de mare!!!Nu inteleg de ce nu pot sa fiu acolo,cand tot timpul ma simt acolo...am ascultat azi marea,am scris pe scoici si am desenat un fluturas pe care o sa mi-l plantez pe corp:) ca sa imi aduc mereu aminte de ziua de astazi.
Vreau noaptea la mare,caci acolo sunt cel mai curat om,caci acolo ma simt cea mai fericita!
meduze, scoici, nisip, casuta pe plaja, zmeu, soare, acadele, pepene galben cu inghetata, carti de psiho, nisip, mult nisip, bere, soare, rasarit, shire, cort, dezbracat, poze, pauza, shi inca o data meduze!

Un comentariu:

  1. iti cumpar eu totul.. si mai ales o sa-ti impart visurile:P o sa-ti aprind si tigara.. daca el e ocupat cu altceva.. acel ceva. eu nu o sa ma supar si o sa te iert..:P o sa-ti cumpar si o ciocolata, dar numai daca o impartim:)) pentru un kid absolut fascinant, plin de entuziasm si de iubire.

    RăspundețiȘtergere