miercuri, 21 ianuarie 2009

ce-face-Bianca-pentru-o-ciocolata


M-am saturat de toate formularile alea de doi bani, gen: "Stimat Profesor", "consider ca prin aceasta scrisoare mi-am declar toate nemultmirile" cu stima, Bianca Popescu. CACAT! Stim foarte bine unde ne aflam, si stim foarte bine ce inseamna sa fim educati dar nu si cand nu este cazul : "coboari la prima, sau te tog frumos sa ma lasi p mine in fata" ..un simplu "DISPARI" e de AJUNS! Suntem un popor ramolit cu principii de doi bani. Ne place sa irosim cuvintele pentru a gasi un pretext in replica urmatoare: "sunt sociabil, deci exist". Nu asta conteaza, nene! In viata trebuie sa stii pe ce sa-ti irosesti timpul, pe ce sa-l faci sa dispara...

Aseara am auzit o chestie tare faina despre un el care zicea ca-si minte nevasta de 10 ori grav shi de 50 de ori "frumos" pe saptamana. Amuzant...ha? De ce Doamne iarta-ma sa faci asa ceva??

nah ..poftim cultura..

Daca toti ne-am trezi in fiecare dimineata cu zambetul pe buze, si ne-am zambi mai mult intre noi lumea nu ar mai folosi replici eronate sau pompoase. Daca toti am fi ca ceilati atunci mi-ar placea sa cunosc si eu tristetea ..dar pana atunci voi profita din plin de fiecare dimineata. Intotdeauna mi-am dorit sa cred ca pot sa schimb lumea asta ..shi intodeauna m-am ferit de politica. Ultima data cand am fost sa "la vot" am facut o inimioara pe foaia de voturi ca sa se stie ca ea, fata de pe Dealul Cetatii vrea cu totul altceva decat o simpla existenta.


...Trecerea alimentelor din gura in stomac dureaza 7 secunde. Parul omenesc poate suporta o greutate de 3 kg. Penisul unui barbat,are, in medie, de 3 ori masura degetului sau mare, de la mana. Inima unei femei bate mai repede decat a unui barbat. Exista in jur de 3 mii de milioane de bacterii in fiecare din laba piciorului tau. Femeile clipesc de doua ori mai des decat barbatii. Pielea corpului omenesc cantareste de doua ori mai mult decat creierul.. Femeile au terminat, deja, de citit acest mesaj. Barbatii continua sa-si masoare degetul mare ...



Si acum prefer sa ma abtin.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu