marți, 7 aprilie 2009

NU citi!

Creierele noastre, se pare, tind in mod normal sa perceapa mesajele comunicate in termeni pozitivi, nu negativ, adica in termenii a "ceea ce este" nu in termenii "a ceea ce nu este". Exemplele sunt nesfarsite, in cazul in care ai suficienta curiozitate de a-i observa pe oameni cum comunica. Descoperiri interesante poti face si in ceea ce te priveste "Nu vreau sa spun ca..", "Nu shtiu daca exista".
Sigmund Freud, inca din 1925 a facut publica ideea ca pentru inconstient nu exista "Nu" , ceea ce demostreaza ca atunci cand auziti de exemplu fraze precum "Nu pot spune ca imi esti antipatica" demonstreaza clar ca persoana ar fi vrut sa spuna "Nu te simpatizez". Sau mai bine, daca sunt perfect linistit in prezenta ta, ce rost are sa iti spun, cand ma intrebi ce simt "Nu ma tem de tine?" daca sunt impacat cu comportamentul tau la ce serveste sa te informez ca "Nu am ce sa iti reprosez?".
Incearca sa observi aceste micute fraze, si vei ajunge la aceashi concluzie..

4 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. de fapt nu era exprimarea potrivita :P

    RăspundețiȘtergere
  3. pai asa cum am mentionat in ultimul post al meu, in blogul tau am gasit cam ce cautam eu la un blog :) admiratia mea pt blogul tau e făţişă. Nu simt nevoia sa il critic sau analizez, doar sa il citesc :)

    RăspundețiȘtergere