miercuri, 29 aprilie 2009

M

Nimic din ce scriu nu ma duce cu gandul la minuni. Minunile nu exista sau le facem sa existe cu ajutorul nostru. Nu am sa vorbesc despre ele pentru ca ar trebui sa ma focalizez doar pe momentele placute din viata mea care mi-au ajustat minunile ..si in plus urasc cuvantul asta. E doar o cauza a fericirii care « nu se cumpara in rate » dar aceasta se poate aglomera cu cate o intamplare placuta. Nu am spus nimic de momentele urate din viata mea pentru ca ele au loc doar atunci cand imi fortez constiinta si mi le doresc (asa se intampla doar in cazul meu). Ei bine, norocul ne aduce minunile alea mici pe care le poate sesiza toata lumea...dar cuvantul ala are o incarcatura mult prea brrr, nicigand. Da, fericirea e cea care genereaza min..u ..lor sa apara, e exact ca intr-un minut de poveste. Dureaza putin pana iti aduce un orgasm ideal in conceperea iubirii..bullshit. de acum minunea se va reduce doar la un “eseu de iubire” si nimic mai mult. Deobicei iubirea sau macar bucuria aceea fireasca care ti-o primeshti sau palmuieshti intr-o zi de primavera iti aglomereaza existenta in asa hal incat nici cuvintele nu mai au importanta, busindu-se unele de altele ca intr-o miscare browniana.

4 comentarii:

  1. Hello!
    Daca vrei sa participi la evenimentul Imbratisari Gratuite ce se va petrece pe data de 20 mai in 111 orase inclusiv orasul tau , te asteptam sa te inscrii aici http://freehugs.lumebuna.ro/inscriere/ !
    Mai multe informatii vei gasi pe site!
    Multumim !

    RăspundețiȘtergere
  2. minunile sunt manifestari ale supranaturalului care zace in fiecare dintre noi, in sufletul nostru. exact cum ziceai, le facem sa existe cu ajutorul nostru. cred ca mai degraba minunile exista prin insasi nevoia noastra de minuni, de neinteles. aceasta nevoie apare de multe ori din comoditate :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Cele mai simple lucruri sunt minuni. Sa vrei sa le vezi e indeajuns.

    RăspundețiȘtergere
  4. "minune" e-un cuvant prea mare pentru lucruri mici.What sets you off your feet, darling?:)

    RăspundețiȘtergere