luni, 11 mai 2009

Dialog defectuos





eu: sora mea e paranoica. Si tu eshti nevrotica.

ea: nu accept sa fiu paranoica, in cel mai rau caz schizofrenica. Si tu eshti depresiva si ca orice deprimat deformezi realitatea ca sa te afunzi si mai tare in depresie si sa iti plangi de mila.

eu: esti paranoica pentru ca si tu ai fost depresiva inainte sa ajungi nevrotica.

ea: balanta.

ea: nu sunt paranoica, sunt nevrotica pentru ca am fost odata depresiva pentru ca eram paranoica.

eu: si eu sunt depresiva pentru ca imi place.

ea: defect profesional....

eu: conversatie depresiva!

ea: si nevrotica....si usor schizofrenica??(spun asta pentru ca mi se pare ca o aud pe lidia spunandu-ne ca ea e paranoica)

2 comentarii:

  1. aud umbre, vad voci si mi se pare ca ma urmaresc constant niste manute

    RăspundețiȘtergere
  2. dialogul e o capodopera, felicitari k l-ai publicat oitza mov

    RăspundețiȘtergere