sâmbătă, 21 februarie 2009

10 lucruri pe care le-as face in tot timpul care mi-a ramas:)

1. As vrea sa vorbesc cu nebunii
2. As face

Bungee jumping

in rochie de mireasa...
3. As trai doar pentru un singur concert Pink Floyd..
4. As fuma o tigara pe un bloc:)
5. M-as muta intr-o casuta pe plaja
6. Mi-as desena propriul meu soare
7. L-as critica pe Freud ( promit, ca atunci cand ma fac mare o sa reusesc sa fac asta)
8. As ajuta toata lumea sa zambeasca mai mult, cantand prin trenuri
9. Assssssss fiiiiiiiiii iiiiiiiiiiiin comaaaaaaaaaaaa.
10. Mi-as construi un caleidoscop

dar doar unul l-as face constant: U !

Un comentariu:

  1. atunci cand o sa te faci mare, s-ar putea sa reusesti sa le faci pe toate...cu mici exceptii, evident...sau poate ca pana atunci o sa construiasca cineva a time machine ca sa poti sa le faci chiar pe toate...and if u need me, i will be there to help you...pentru ca te iubesc my little freud in devenire (cu toate ca acest lucru e partial fals, deoarece tu vei fi mai buna decat freud si, peste ani, cei ce te vor studia in facultate nu te vor critica asa cum facem noi cu obsedatul sexual care ii obsedeaza pe toti cei din bransa:) )....eu te iubesc oricum...and i will be there for you anytime you need me:*

    RăspundețiȘtergere